STOR nu!

Då var vår lille älskling 1 år! Stora killen nu och det märks. Kom under veckan underfund med hur han ska resa sig upp utan att behöva min hjälp och därefter har han helt skippat krypandet och knatar iväg på egen hand.
 
Bilen han fick i sitt födelsedagspaket blev en hit. Han älskar den och efter badet igår hade han inte ens tid att klä på sig. Men vi hann iaf iväg i tid. 
 
Var ju också dags för ettårskontroll och vaccination igår. Syackars liten att behöva gå och få två sprutor på sin födelsedag. Men Melwis är en tuffing. Han sa inte ett ljud när de stack honom. Tror att de blev lite förvånade över att han inte grät. Det har han ju gjort, om än bara några sekunder, vid de två tidigare tillfällena. Men som sagt; Han är en stor kille nu..hehe.
 
I måndags var vi ÄNTLIGEN iväg och inhandlade en fåtölj till vardagsrummet. Melwin tyckte att det var skoj att få åka på kartongen till bilen. Kände sig nog som en kung högt där uppe. För stor det var kartongen! Blev utstirrade när vi försökte få in den i bagaget på bilen. Slutade med att jag fick skicka en irriterad Älsk. att köpa sig något att äta innan hans blodsockerfall drivit MIG till vansinne och sen kånkade jag och knödde in fåtöljen på egen hand. Det gick på millimetern när jag hade tagit bort kartongen. Puh!
 
Imorgon är det badtajm i badhuset. Fullt ös... Måste hinna med att städa lite innan kalaset och skriva klart veckans uppgift i skrivkursen... men det löser sig! En sak i taget!
 
Mina älsklingar med nya inköpet.
 
Fåtöljen på plats i vardagsrummet =)
 
Påväg upp...
...och iväg.
 
Födelsedagspresenten/Bilen har han numera alltid nära... :-)
Gos med pappa innan det var dags att gå och sova <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback