bloggbyte?

Ibland funderar jag på att byta bloggforum ytterligare en gång. Tycker om formatet på den här bloggen, men saknar verkligen möjligheten att kunna slänga iväg ett inlägg från mobilen när jag är ute och rör på mig. Anledningen till att det är så få inlägg numera är för att det är fullt ös hela dagarna tills Melwis går till kojs kl 18. Därefter är orken för att skriva här oftast låg.
 
Sååå... Bli inte förvånad om jag inom kort byter bloggadress och dyker upp någon annanstans. (Självklart meddelar jag er ny bostad i cyberrymden om en flytt blir aktuell) =)
 
Hade hoppats på att få ett samtal den här veckan... men imorgon är det redan torsdag och telefonsamtalet har ännu uteblivit. Börjar kännas som ett hopplöst projekt. Men det gäller att hålla huvudet högt och ta nya tag. Det mesta löser sig till slut. Eller hur?
 
Älsk. har varit hemma seda i torsdags. Trevligt med lite sällskap, men egentligen är vardagen den samma. Jag och M har ju våra aktiviteter inplanerade och Älsk har mest sovit då han varit dålig. I måndags hann vi dock inte till musikstunden då M tog en rejäl sovmorgon och iom det sköt på sin morgonvila och vaknade först 10:30. Samma tid som musikleken börjar. S går det ibland. Det är inte alltid som det blir som planerat. Men det är ju samtidigt lite av det man gillar med föräldraledigheten. Jag har råd att ta dagen som den kommer. Det får bli som det blir...
 
Ska försöka posta lite kort imorgon... men nu hägrar skönhetsömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback