Bildstorm

Orkar inte skriva så mycket idag. Kan säga att dagarna bara flyger förbi. Förstår inte hur jag ska hinna med allt jag vill och borde. Det lyckas sällan. Alltid något som skjuts upp till nästa dag. Meeen det är väl bra. Då har jag ju aldrig tråkigt.

 Hallon till efterrätt är aldrig fel!

 Haha... Inte alltid man får till en snygg min på kort.

 Kanske blir det några jordgubbar iår...

 Melwin har fått ärva sin pappas smurfsamling... men ingen sasette - kanske får utöka med en sådan framöver ;-)

 Melwin fick välja sommarhatt själv... Glad eller?

 Som sagt... minspelet... haha

 Sist, men inte minst... har jag oljat in altanen och donat. Börjar arta sig...

 Dålig bild... men det blev faktiskt bättre när den skarpaste solen stängdes ute av gardinerna... (Ska dock hänga ner dem några cm till... stenarna jag sytt in i fållen hänger ovanför golvet på vissa ställen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback