Ögongegga

Melwis har fortfarande kvar den envetna ögoninflammationen i höger öga. Vi torkar och torkar, men det är en aldrig sinande källa. Geggigt och irriterat.

Idag är det ju egentligen babysim, som jag trodde att vi skulle få gå på då vi missade förrförra veckan och förra veckan var det inget pga utbildning. Blir långt mellan baden för honom nu eftersom vi inte kommer vara hemma nästa söndag heller. Nåja. Vill och får inte bada med ögoninflammation, så det är som det är.

Igår besökte jag gymmet igen för första gången sen i början av januari. Otroligt skönt, men det känns att jag haft ett långt uppehåll. Träningsvärken är rätt go idag..haha. Ska nog ta en sväng i eftermiddag och träna bort värken. Hoppas snart att träningstokan är på rätt bana igen.

Imorgon åker jag och Melwis till värmlandsskogarna. Blir ett äventyr att åka tåg så långt. Hoppas och tror ändå att det kommer gå bra. Tar med lite leksaker, fruktpuré och majskrokar att muta med om det blir gnälligt. Man får ta till alla knep...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback