Halloj i vårsolen

Resan till värmlandsskogen gick alldeles strålande. Melwis trivdes bra i bärselen och somnade t.o.m. en stund innan vi klev på tåget. Dock väcktes han 5 min efter att tåget börjat rulla av en medpassagerare som drog i gardinerna hastigt och högljutt. Sen var han vaken hela resan, men inget gnäll.
Första natten var katastrof. Melwin vaknade en gång i timmen. Behöver jag säga att jag var totalt slut på morgonen sen. Var nog en kombination av ny miljö och den där envetna förkylningen. Inatt (tredje natten) sov han äntligen som han brukar göra och vaknade bara för mat vid 4. Skönt värre!
Har än så länge hunnit träffa min mormor en sväng och varit till IKEA med kusin S och hem till henne och fikat. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Blir kanske bara en promenad i vårsolen... eller så orkar jag inte vara hemma utan drar iväg med bilen till Karlstad igen och knatar runt på Mariebergsskogen istället. Får passa på när jag har lyxen av att kunna låna mamma och pappas bil =).
Imorgon ska vi iaf till Karlstad och luncha med en gammal kursare från universitetet. Ska bli kul att träffa honom. Har inte setts på flera år, då han alltid lyckats pricka in sjukdom när vi bokat "dejt".
Blir inte så mkt uppdaterat här under veckan. Är man på semester så är man! Men jag lovar att försöka plita några rader till innan vi åker hemåt igen på söndag.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback