Update

Oj... Mycket har visst skett här på blogg.se sedan jag var här senast. Kanske dags att ta tag i bloggandet igen? Nåja. Nu är det semester, så hoppas inte på för mycket. Till hösten blir det nog mer tid för bloggande igen.
 
Massor har hänt. En vecka på Öland, Melwis har fått 4 tänder och lärt sig gå nästan själv. Behöver bara stöd i en arm. Ofta undrar jag vart tiden tar vägen?
 
Mot Öland... Melwin redo för lång färd...
Tur att vi skulle TILL Öland och inte tvärtom... Milslånga köer.
Skönt att vi hade den inglasade altanen eftersom det 90% av tiden var blåsväder eller regnoväder.
Utsikten från stugan var inte att klaga på ändå... Härligt med havsutsikt!
Spöregn och stormvindar... men inte kunde vi sitta inne hela dagen. Tog en tur till Långe Erik.
Banan är gôtt!
Mina pojkar läser tidning... <3
Borgholms slottsruin var fantastiskt häftigt. Att sen solen tittade fram för första gången under sem. gjorde inte det hela värre! =)
M. hängde nöjt bak på min rygg under besöket. Somnade efter ett tag och hade sedan ett märke över ansiktet efter axelremmen som han legat på.
Vi besökte Borgholm marknad och Melwis fick en ny tröja...
När vi besökte Ölands djur- och nöjespark var vädret på sitt bästa humör och vi hade en jättemysig dag.
Pojkarna ser ganska glada ut för att ha stött på dinosaurier i skogen... ;-)
Melwin och jag åkte hans första karusell... Ögonen var somt efat på lill herrn...
Älsk. försöker hålla sig ur bild... dock utan större lycka.=) Glasserian i Källa var en hit. Såååå gott!
Hemma igen och Melwis gör som T-shirten säger.... ÖVNINGSGÅR!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback