Tvättmaskin på högvarv

Idag har jag haft en riktig tvättardag. Kört 4 maskiner. Enda problemet är att få plats för all tvätt att torka i huset. Hänger handukar, lakan och kläder på varenda dörr och tvättstället är fullt. Det är den enda fördelen jag kan komma på, med att bo i lägenhet. Tvättstugan med de stora maskinerna och torktumlare samt torkskåp att torka kläderna i.





Imorgon blir det en händelserik dag... (om allt blir som planerat.)

- Vaknar vi i hyffsad tid, ska jag och Melfisen besöka bibliotekets rim & ramsstund 9:30.
- Sen ska jag gå förbi skoaffären och försöka byta mina vinterskor som gick sönder innan jag ens hunnit gå utanför dörren i dem.
- 13:30 ska vi möta mammor och bebisar för att promenera bort till Öppnis och sångstund kl 14.
- Blir kvar där för 15 är det föräldragruppsträff på samma plats.
- Ca 17 kommer Älsk. hem och då ska jag dra till gymmet en timme.

Melwin har haft en bättre dag idag. Mest varit trött och sovit ganska mycket. Tänk att dagarna kan vara så olika. Ena dagen bara skriker och gråter han och nästa är han trött och bara sover och äter. Lite mys och lek har vi iaf hunnit med mellan sovstunderna. Undrar vad han vaknar på för humör imorgon? Hoppas på en glad liten fis, med tanke på allt roligt som jag planerat att han ska få göra.





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback