Tänder?

Börjar fundera på om det månne vara tänder på G hos Melfisen... Lite väl tidigt, men skulle inte förvåna mig. Han gör ju sällan som andra barn...hehe. Han har varit ledsen och klängig HELA dagen idag.=( Inte hunnit eller kunnat göra någonting. Bara försökt trösta. Det gör ont i mammahjärtat när tårarna sprutar och snoren rinner, men samtidgt blir jag galet trött av den höga volymen och får mjölksyra i armarna efter att ha burit Pyret i flera timmar... : Härliga bebisliv..Haha.

Imorgon är sista dagen på den här månaden. Den feta stilen för att verkligen understryka att jag kommer fortsätta med träningen och förhoppningsvis få bättre resultat. Än är jag verkligen inte nöjd. Den som är nyfiken på min träning och på resultaten efter en månad, får besöka min träningsblogg.

Eftersom ingen mer än Madeleine verkar ha någon fantasi (Stor stjärna till dig), så blir februaris löfte att vi ska testa någon ny träningsform...Jag ser fram emot det och klurar på vad jag ska hitta på. Räknar med att ni är med och genomför utmaningen! Är minst 20 st här och läser varje dag... Så ni kan inte gömma er ;-). Rapportering sker i slutet av månaden här på bloggen!

I dare you! Mohahah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback