På önskelistan...

(Och nej pappa jag vill inte att du/ni ska köpa den) Haha... ;-)

Jag har ett tag spanat omkring efter en ny vagn. Melwin har blivit större och till våren tänker jag att det kan vara skönt med en lättare och smidigare vagn. Den vi har är rejäl och kanon i vinter eller om man ska ta sig fram i lite svårare terräng, men den är samtidigt stor och bökig att köra i exempelvis stan eller affärer. Nästan omöjligt att ta sig fram mellan klädställ och montrar i butikerna utan att behöva ta omvägar eller köra in i allt och välta saker.

Har hittat en vagn som jag vill ha! Så smart att kunna fälla ihop den med en hand och bara "kasta" in i bilen. Väger bara 8kg och ryggstödet kan ställas i nästan liggande position.

Om jag får sålt min gamla balklänning, så har jag nästan halva summan sparad. Det är görbart... I vår blir det nytt vrålåk till Melfisen!

Vagn BabyJogger City Mini 4 hjul - Svart/Svart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback