Ny vecka - Nya möjligheter

Idag har en hel del hänt... och samtidigt ingenting. Har tagit det relativt lugnt. Känner mig trött och sliten i kroppen, så jag valde att inte bege mig till gymmet. Vill inte riskera att en förkylning bryter ut. Bättre att ta det lite lugnare en dag och se vad som händer.

Tog en tur till Öppnis ändå. Melfisen tycker att det är jättespännande och ögonen blir stora som pingisbollar för att han ska hinna ta in alla intryck av andra bebisar, mammor och sånger med rörelser. Min "lilla" fis. Han är lika stor som 7-månadersbarnen som kryper omkring på golvet...De tittar lite snett på Melwin och verkar fråga varför han bara ligger på rygg och dreglar..haha.

Idag har jag också anmält mig till en läsecirkel för föräldralediga på biblioteket. Kan behöva lite intellektuell stimulans i allt bebisjoller. Har också bokat in rim- och ramsstunder på bibblan på onsdagar framöver. Kul att ha något på schemat. Man kan ju inte bara gå hemma och dra.

Sommaren är snart här- hoppas jag (trött på vintermörkret). Sökte ett sommarjobb idag. Hoppas att de hör av sig, då det är ett jobb som jag verkligen skulle vilja testa på. Tror att det kan vara dags för ett nytt kapitel även på arbetsfronten.



 
Suddigt, men visst har jag snygg frilla? Hehe...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback