Mormors lilla kråka...

Nu har vi varit på sångstund igen. Melwin tycker att det är jättespännande med alla andra barn och mammor som gör samma rörelser och sjunger, men blir också väldigt trött och sliten efteråt. Ligger fortfarande och sover ute i vagnen.... Vilket har varit kalas eftersom jag då hunnit fixa köttbullar och skala potatis till moset. Middagen klar på bordet när Älsk. kommer hem som vanligt (bortskämda karl)... så kan han inte klaga när jag direkt sticker till gymmet ;-).

Träffade en ny mamma på "öppnis" som också har träningskort på samma gym som mig, så jag lyckades lura med henne...hehe.. Hon skulle nog dyka upp en sväng ikväll. Får väl se om hon vågar/orkar sig dit. Även om jag inte hinner babbla så mkt under timmen då jag tränar, så är det alltid trevligt att babbla lite före och efteråt. Nya bekantskaper gillas av en social varelse som mig.

Ska nog ladda med en kopp kaffe och hoppas på att Älsk. kommer hem före 18 ikväll. Blir annars så tight med tid för att hinna hem till 20 när Melwin ska nattas, också blir det så galet sent med middag för min del. Skulle ju kunna äta den innan, men det var inte lång stund sen jag åt mellis, så jag är inte hungrig. Nåja... Träna ska jag.. så då får väl middagen bli efter åtta.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback