Klurar

Såhär på min födelsedag (firar dock inte födelsedagar längre - har storstädat och ska ut på promenad och träna på gymmet som vanligt)... i slutet av min januariutmaning... så funderar jag på vad nästa månad har att erbjuda?

Redan bokat i februari är; Babysim (söndagar), sångstunder på öppnis (måndagar), rim och ramsor på biblioteket(Onsdagar), bokcirkel på biblioteket(var tredje torsdag), massor av träning (minst 4 ggr/vecka är målet), promenader med mammagruppen (en gång i veckan)...

Undrar om det går att klämma in något mer? Haha. Såhär mycket saker (som inte är jobbrelaterade) på agendan har jag inte haft sedan tonåren. Det är fantastiskt roligt... Har sagt det förr och säger det igen. Såååå glad att ha fått tillbaka mitt sociala liv och hitta tillbaka till den gamla sociala Jennie. Bara några kilon kvar, så är jag nöjd med både kropp och knopp!

Kan vi inte ha ett februarimål tillsammans? Ge förslag i kommentarsfältet på vad vi ska lova oss själva under februari, så väljer jag ett förslag som vi kör på. Det kan vara vad som helst ... Kanske ska vi lova att ge oss själva en present, sluta med något, börja med något, lära oss något, göra något... Ja, nu får ni allt vara lite påhittiga och inte bara smyga omkring här på bloggen utan att lämna några avtryck ;-). Kom igen och sätt igång fantasin!


Melwin slappar i soffan och tittar på barnkanalen.


Kommentarer
Postat av: Madeleine N

Tycker vi ska lova oss själva att prova på en ny träningsform/ nytt pass under februari.

2012-01-25 @ 07:49:39
Postat av: Sasette

Ja det kan vara skojsigt Madeleine...

2012-01-25 @ 09:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback