Hjärtekross

Idag gör det ont i mammahjärtat. Min lilla älskling har fått sina 3-månaderssprutor. Ett hugg i vardera lår. TUr att Älsk. var ledig och kunde följa med och hålla honom. Jag var tvungen att titta bort. Trots att jag genomgått en förlossning och ett snitt, så är jag fortfarande inte vän med nålar och absolut inte när de ska stickas i det jag älskar mest.

Älsk. trodde att jag menade honom... men fick förklara att han numera och för alltid kommer att vara nummer 2 =).

Trots min oror gick det riktigt bra. Melfisen började gråta nån sekund innan de var färdiga och var lite kinkig tills vi la honom i vagnen. Då slocknade han direkt. Ligger fortfarande ute på altanen och sussar i vagnen. Får väl se vilket humör han är på när han vaknar och om han får feber ikväll. Älskade hjärtat.

Nåväl... för alla nyfikna så hade jag nästan rätt. Melwin väger nu 8,2 kg och är 63,5 cm lång. Stor pôjk nu! hihi...

Älsk. har åkt iväg för att träffa en polare i Märsta, så träningen får bli på kvällen idag. Still going strong. Nu börjar jag få tillbaka träningsglädjen och längtar efter varje pass när jag får känna svetten droppa och musklerna värka.

Kram!



 Intet ont anande M. imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback