=)

Behöver jag säga att jag har en underbar sambo och underbara föräldrar? Nu gör jag det iaf... Älskar dem <3

Fick bidrag till Babysim och/eller skor av mina föräldrar och ett presentkort på valfri 70 min behandling på Relax här i Bålsta av Älsk. Skön massage väntar alltså framöver... Det kan jag verkligen behöva.

Men nu är födelsedagen över... och trots att jag inte firat så har det ändå varit en bra dag. Det har rasat in gratulationer på fejjan. Tänk; det är egentligen först när man fyller år eller liknande som man märker hur många man känner.

Melfisen är lite snuvig och kunde inte somna, så jag fick palla upp honom lite med en extra kudde i sängen, men sen somnade han sött. Hoppas att han inte vaknar för många ggr av snuvan. Höll på en timme inatt när han vaknade. Tänkte att han inte skulle få någon mat. Har ju gått bra flera nätter innan att sova hela natten utan mat, men efter en timme gav jag upp. Får hoppas att han kryper/springer av sig all mat och de där knubbiga låren när han blir äldre...Kan redan höra honom som tonåring; "Morsan jag är hungrig!"...hehe. Mammas matvrak.

Nu ska jag avsluta den här dagen genom att lägga mig i sängen och läsa...Imorgon är det öppnis och sångstund som gäller. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback