Värk och habegär

Vaknade imorse med molvärk i ena armen. Upptäckte när jag klev upp ur sängen att jag inte kunde höja upp armen och att det strålade ut värk från axeln till fingrarna. Typiskt nog var det också högerarmen som var i det närmsta obrukbar... *SUCK* Just min tur!!!

Har tryckt i mig Diclofenac, Tradolan och har kletat in armen med Voltaren Gel. Inte lika ont nu... men det känns fortfarande. Vilket inte är ett gott tecken med tanke på allt det smärtlindrande jag stoppat i kroppen idag. Hmm... Hoppas att det går över snabbt. Annars får jag nog besöka farbror doktorn på måndag =(

Har surfat runt och dreglat över vagnen som jag håller på och sparar till. VILL HA!!!! Vi har sparat ihopa 2000 kr, men kommer inte billigare undan än 3000 för vagnen, så jag sparar vidare. Säljer allt möjligt på Tradera, men får inte värst mycket för det... och balklänningen har fortfarande inga bud. RUTTET. Skam den som ger sig... Ska ju inte ha vagnen förrän snön är borta, så det ska nog fixa sig. 
 
Den är ju sååå praktisk... *dregel*

Imorgon är det första babysimmet. Huga... Jag ser verkligen inte fram emot att sätta på mig badkläder. Fullkomligt avskyr det! Men vad gör man inte för sitt barn? Finns nog inget som jag inte skulle göra för hans skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback