Nytt alster

Har målat en stund idag... och tror bestämt att jag är färdig med tavlan. Tog väl sisådär 2 år att färdigställa den...haha. Har inte haft tid och den har stått halvfärdig.

Nöjd? NEJ. Blir ju aldrig som jag ser det i mitt huvud. Tanken bakom däremot tycker jag är bra. Kanske kommer det att se bättre ut när jag målat om väggarna och slipper den anskrämliga babyblå väggfärgen.

Nåväl... såhär ser den ut...






Tanken är ju att jag ska kunna fylla i fler datum då viktiga kärlekshändelser sker...


Kommentarer
Postat av: william

fint:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Time goes by for Snow White" Modell bilderna som jag har tagit på Louise:D

2012-02-22 @ 14:01:42
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback