Nya tag

.. behövs tas på flera håll. Känner att jag har drattat ner i soffpotatishålet igen. Dags att få tillbaka energin och orka mera. Nya tag på träningsfronten och nya tag vad gäller aktiviteter. Skärpning!

Melwin mår bara bra. Vet att de flesta som är här inne är mer intresserade av honom än mig ;-). Han dreglar mer och mer och tuggar på ALLT. Kanske är det några tänder påväg upp. Ibland är det gulligt... andra gånger är det bara frustrerande att få bebisdregel på allt.

Idag var 3e babysimmet. Melwin trivs som fisken i vattnet. Han sprattlar med benen som om han skulle vilja simma iväg. Nästa vecka blir det dock inget simmande på söndagen, för då ska jag iväg och vara hårmodell inne i Sthlm.

Nätterna har dock varit lite sisådär i M mått mätt. Han vaknar och vill äta vid 3 istället för mellan 5-6 och vissa nätter vaknar han redan vid 12 och är ledsen. Inte van detta längre och en sömnberoende människa som mig blir inte alls pigg av att få stå böjd över spjälsängen en timme/natt och att få vakna igen vid 3 för mat och sen aldrig få sova längre än till 7. Hoppas att den här fasen går över igen och att han återgår till att sova hela nätterna och bara vakna för att äta vid 5-6. Då får jag mer energi att orka både träna och hitta på andra roliga aktiviteter.

Liten bildskörd från de senaste tre dagarna jag inte orkat skriva något här...

 Snart springer han iväg. Än så länge rör sig bara gåstolen några cm bakåt, men snart får han nog kläm på det och rör sig medvetet.

 När jag kom in efter Melwis sovstund, hade han fått tag i krokodilen som ligger ovan sängen. Såg så sött ut. <3

 Chillar...



 Inte alls rädd för vatten. Det är mycket spännande på alla sätt.

 Ett päron att mumsa på när mamma och pappa äter middag är perfekt. Mmmmm...

 När vi ätit klart funkar det att stoppa bordstabletterna i munnen att suga på...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback