Liten mage

Nu är fisen hård i magen igen. Stånkar och stönar, men kommer knappt ut någonting. Bajset är som cement. Tycker så synd om honom och önskar att jag kunde komma på något bra sätt att hjälpa honom. Idag har han fått extra vätska mellan ersättningsflaskorna och ätit lite katrinplommonpuré (ruskigt gott tyckte Mefisen att katrinplommonpuré var).

Hopplöst när man inte vet vad det beror på. Har bytt ersättning, men eftersom han ändå blivit hård i magen, så borde det inte ha varit det. Har slutat att ge honom semperdroppar - Kanske kan det vara det? Eller är det så att han behöver mer vätska? Eller behöver bara magen vänja sig vid att inte få nån bröstmjölk? GAH! Vart är instruktionsboken när man behöver den????

Hoppas på att det ger sig imorgon och att han kan sova inatt.

Idag gick vi en riktig långpromenad bort till en annan mamma och fikade. Blev ca 1 mils promenad allt som allt - i snömodd. Lite lätt svettig blev jag. Haha! Melwin däremot blev jätteröd om kinderna nu på kvällen. Hade bakat ner honom rejält i vagnen eftersom det var -12 ute, men ansiktet hade han ju inget på. Hoppas inte att han förkylt de små kinderna.

Slängde iväg en spontanansökan på ett jobb idag... Fick ju inte det jag sökte förut, men det här vill jag ännu hellre ha... haha. Bara att hoppas att jobbgudarna är med mig någongång! =)

Nu blir det sängen tidigt och läsa en stund. Skönt att bara ligga och slappa. Teven har Älsk. intagit och sitter o nördar med tevespel.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback