Fredagsbus

Idag var vi en tur till centrum. Så otroligt vackert väder. Jag såg solen, men hade inte alls räknat med det varma vädret. Fick pälsa av Melwin ett lager så att han inte skulle dö av värmeslag. Jag ser så otroligt mycket fram emot att bara kunna sätta Melwis i vagnen och gå. Inte behöva pälsa på både honom och mig innan vi kan gå ut. Det leder alltid till att han gråter innan jag hunnit klä på mig och kommit runt huset på altanen för att hämta honom.

Eftermiddagen har vi ägnat åt bus och lek. Kanske dags för Melwis att teckna en drulleförsäkring på sin bil (gåstolen), så som han bänder och drar i stackars björne.





Ikväll blir det "svenssonsmys" med Tacos och glysande på dumburken. Inte alls fel! Kanske blir det till att hyra nån film. Vi har ju bara 3 kanaler, så det är inte det största utbudet.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken sötnos!

2012-02-20 @ 13:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback