Buzzar

Jag deltar i Buzzadors kampanj för Doves nya balsam " Nourishing oil"

Dove utlovar att det nya balsamet ska ge tre gånger så mycket näring än ett vanligt balsam. Blandningen av balsam och inpackning i ett gör håret mjukt och glansigt utan att tynga ner det.... Kan detta stämma?

Med en mamma som är frisör, har jag blivit bortskämd med frisörprodukter till håret under alla år. Jag är alltså ganska kräsen vad gäller den här typen av produkter. Men faktiskt... inte för att jag måste säga det, utan för att jag faktiskt tycker det... så är det här ett riktigt bra balsam!
Jag har en 50 ml flaska kvar att Buzza... Kanske kan den bli din?!?
Först att skriva en bra motivering till varför just du ska ha balsamet, får flaskan hemskickad per snigelpost.
Skriv en kommentar NU!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback