Tandebisse

Hej där ute i rymden... Allt väl här. Dagarna bara flyger fram... och samtidigt kan det kännas som att de står stilla. Underligt det där. Men så är det väl att vara hemma om dagarna. Jag behöver dock aldrig fundera över vad jag ska fylla dagarna med. Det är fullt upp mest hela tiden. Om det inte är något roligt så är det alltid disk, tvätt eller städning som knackar mig på axeln.

Det senaste veckan har vi varit ute på många promenader. Detta trots att det fina vädret har lyst med sin frånvaro. Jag har (vet att jag sagt det förr)... bestämt mig för att det får vara nog med sötsaker nu! Kände mig som en värdig deltagare i "Du är vad du äter". Började fundera över vad jag egentligen stoppade i munnen. Hade verkligen fastnat i sockerträsket igen. Massor av mjuka smörgåsar och glass, mjuka kakor- VARJE DAG. Förstår inte att det ska vara så förbaskat svårt. Nåja... då är då och nu är nu. 3 dagar har gått och det känns som att jag är på rätt bana igen. Håll era tummar. Det är inte skoj när byxorna återigen är för små.

Melfisen har börjat dricka en flarra välling på kvällen. Vilket so far har resulterat i att han sover lite längre. Nu vaknar han först vid 5-tiden och då går jag in och duttar in nappen. Sen vaknar han 6 och får en liten flaska ersättning. Därefter sover han oftast en timme till.

Alltid så glad när man kommer in och drar upp rullgardinen och säger "god morgon goding". Det är ett ögonblick som kan rädda en hel dag. Just det där goa leendet med den lilla vita tanden som tittar fram.


 Tungan rätt i munnen! =)

Idag blir det en tur till öppnis och träning på gymmet för min del i eftermiddag. En helt vanlig onsdag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback