Gungeligung

Så har ännu en vecka förflutit. I fredags var jag och Melfisen till Bibblan och lånade böcker. Han tycker att det är jättespännande med böcker just nu. Gärna tugga lite på dem, men också att se på bilderna och färgerna. Mamma är förstås glad över att sonen tycker om böcker... Lite yrkesskadad är man väl som svensklärare, haha!



På söndagen var det återigen dags för babysim. Är bara 2 ggr kvar nu. Tiden går så fort. Melwins extrafarmor var med till badhuset och badade med oss. Melwin dök och simmade som om han aldrig gjort annat, men blev trött efter en stund då han hoppat över eftermiddagssömnen.

I måndags köpte jag en gunga till fisen. Tyckte att han skulle få en gunga nu när vädret ändå börjar bli lite bättre. Hittade en riktigt bra gunga med ryggstöd. Färgen kunde man ju ha önskat vore en annan... förstår inte vitsen med det lysgula fram, men annars blev den toppen. Melfisen tyckte att det var kanonkul att gunga. Sken som en sol ena stunden och satt och njöt av åkturen i nästa.



Idag blir det en tur till Öppnis som vanligt... I övrigt ska vi nog bara ta det lugnt. Gårdagen spenderade jag ju vid spisen hela dan. Gjorde 25 middagsportioner mat till Fisen och frös in. Imorgon ska vi åka en tur in till Sthlm och hälsa på på mitt jobb.

Full rulle som vanligt med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback