Snigelfart

Attans att allt ska ta så lång tid numera. Ringde i min mobil, som låg ute i hallen... Själv låg jag i sovrummet och vilade. Hann inte upp ur sängen och fram till luren innan den på andra sidan lagt på. Visade sig vara från vårdcentralen... Min gissning är att det var från Barnmorskan. Ruskigt nyfiken på vad de kan ha velat säga...

Ring upp tänker du nu... Jo, men det går ju inte att komma fram till en person i dagens samhälle. Numret går till en växel med en datorröst. En jäkla massa knappande måste man göra för att de senare ska ringa upp. Vet ju inte med säkerhet vad det var. Hoppas på att de ringer upp imorgon igen.

Tog en tur till centrum och handlade tidigare idag. Träffade på en av mammorna från föräldragruppen och hennes lilla dotter. Aningens avis är jag ju! Men det var trevligt att stanna och tjattra med en annan människa ett slag.

Skulle inte köpa nån present till Älsk. Vi brukar inte ge varandra nåt speciellt på födelsedagarna eftersom varken han eller jag är särskilt förtjusta i födelsedagsfirande. Meeen... en liten chokladkaka och några lotter får han ändå. Har också beställt kött och strips, så det står jag och donar med nu...

Trevlig kväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback