nerver

Det borde vara så att man ju längre tiden gick, blev allt mer förberedd. I mitt fall är det totalt det motsatta. Ju fler dagar som tickar förbi, desto mer nervös och orolig blir jag. Tankarna snurrar omkring i huvudet. Kommer jag att fixa förlossningen? Kommer Pyret att klara sig? Är det något som är fel? Hur ska jag klara av alla nålstick?... GAH!

Inte konstigt att jag inte kan sova på nätterna. Vaknade halv 4 imorse och kunde inte somna om. Är ju rena soppan uppe i knoppen. Vill bara få det här överstökat. Vända blad och gå vidare...

Imorgon är det BF+13 och vi har inbokat besök för överburenhetskontroll hos BM kl 10:15. Älsk. har tagit ledigt från jobbet imorgon och på fredag. Eftersom Uppsala län har en 14-dagarsregel, så borde de sätta igång förlossningen imorgon eller på fredag. Kanske får vi se vår lilla guldklimp innan den här veckan är över?

Hoppas iaf att BM skickar oss till Akademiska på kontroll imorgon. Vill veta att allt ser bra ut och sen vill jag ha ett klockslag då väntan är över och de sätter fart på förlossningen.

Sen mina vänner... blir det förhoppningsvis inte lika mkt gnäll här... Alltid något att se fram emot. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback