Nepp

Nej... det blev ingen bebis idag heller... =(

Värdena var helt plötsligt bra igen... Konstigt d där. Kroppen spelar mig ett spratt. Vill ju självklart inte må dåligt, men jag hade hoppats på att någonting skulle ske så att det endera satt igång av sig självt, eller att de satt igång förlossningen. Nu fick jag gå hem från BM med en ny tid för återbesök 29e.

29e!!!! Det är en evighet dit jue! Får verkligen hoppas att han vill komma ut före dess. Men det är inget jag kan göra för att få ut honom... så får bara försöka att inte deppa ihop totalt.

Bakade piroger till middag idag. Blev riktigt goda med köttfärs, majs, morötter, champinjoner och kantareller i. Perfekt att frysa ner till efter Pyrets födsel och för älsk. att ta med till BB. Har middagar för iaf en vecka nedfryst nu. Känns skönt att veta att vi har mat att värma. Lär vara trötta båda två och ha ögon för något helt annat än att stå och laga mat första tiden.

Åhhhh vad vi längtar efter Pyret! Tänk att man kan älska någon så mycket trots att man aldrig träffats.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback