Målbild

Har börjat lägga fram saker till BB-väskan. Inte för att jag tror att han kommer inom snar framtid... Tror fortfarande att jag kommer gå över tiden 2 veckor. Men 10 dagar till BF, så vem vet, jag kan ha fel.

I och med detta så har jag tömt kameran på gamla bilder och laddar batteriet.

I kameran hittade jag en bild tagen strax innan jul tror jag, alltså bara veckor innan jag blev gravid. Målbilder är bra att ha sen när jag kliver ur barbamammakroppen och ska börja träna igen. Hit ska jag tillbaka och gärna gå en bit längre och sen ska jag gå den där instruktörsutbildningen som jag skulle ha gått i Mars iår. Då syftar jag så klart inte på frisyren...haha... Kortet är taget på en söndagsmorgon när jag tyckte att det var lika bra att städa innan jag hoppade ur pyjamasen och fixade iordning mig.

Beach 2012 satsar vi på... eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback