Latmask

Hur lat får man vara?

Jag klev upp ur sängen halv åtta och åt frukost med Älsk. och kröp sen ner i sängen igen... Har gjort lite bankärenden på nätet, men främst gottar jag mig bara med repriser på play och en stor kopp kaffe. Har ingen brådska att ta tag i någonting. Dagens schema är blankt.

Började slipa på gungstolen igår. Vansinnigt tråkig syssla måste jag säga. Är så många snirklar på benen. Lär ta några dagar innan den är färdig. Tröttnar snabbt. Men vad gör väl det... jag har ju eoner av tid. Måste också lösa det där med dyna till. Kanske ska jag återanvända den gamla dynan och klä i nytt tyg? Problemet är ju bara att jag inte kan det där med sömnad. Ja, ja... framtida bekymmer.

Tillbax till latmaskfasonerna =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback