Jävla oflyt...

Ursäkta ordvalet, men känns som att jag hamnat i ett förbannat fittstim just nu. Ingenting går vägen och gör som jag önskar. Ingen bebis vill komma till världen, slangen från tvättmaskinen läcker och diskmaskinen har lagt av. Vad kommer härnäst? Har jag inte prövats tillräckligt nu?

Jag har varit ute på entimmes promenad varje dag, men inte tusan hjälper det. Gör jäkligt ont vid varje steg, men inga värkar som sätter igång inte. Tur att det varit fint väder i några dagar ändå. Det hjälper humöret när fåglarna kvittrar och ekorrarna busar i träden bredvid stigen. Hösten är bra vacker sådana dagar.

Idag är det BF+9... 4 dagar tills jag har tid för överburenhetskontroll. Det finns kanske en ände på detta trots allt. Ser fram emot att vända den här nedåtgående depressionsspiralen igen. Jag är trött på att vara så bitter, men det går inte längre att vara positiv.

Lite bilder från gårdagen...

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback