Inte?

Lugna gatan fortfarande... ingen förändring. Lika bra att ställa in mig på att han inte kommer vilja komma ut av sig själv. Att det blir igångsättning efter 29e.

Har ätit frukost och ska ta en morgonpromenad i den otroligt vackra höstmorgonen som är idag. Klarblå himmel och solen som skiner på daggtäckta löv och gräsmattor. Lite poetiskt...hehe... (undrar vilken sida jag vaknat på idag egentligen... flum, flum =) Känns skönt att jag inte är fången i huset längre. Att jag har tillåtelse att röra på mig och hitta på saker.

Ska se om jag kan övertala Älsk. att köra mig till IKEA lite senare. Jag behöver komma hemifrån och sluta tänka. Skulle väl kunna köra själv, men det är så bökigt med magen som är ivägen och ryggen som börjar värka när jag sitter och kör. Undviker gärna det tills Pyret kommit ut.

Vad ska jag köpa då? Jag skulle självklart vilja köpa det nya köksbordet som vi så gärna vill ha, men räkningarna den här månaden är skyhöga, så det blir ingen storshopping. Behöver inhandla lite handdukar till Pyret, kanske några nya stearinljus (sååå mysigt nu när jag får tända ljus varje kväll), kanske en ny matta och gardiner till barnrummet... Ja, lite smått och gott med andra ord.

Hoppas mitt humör fortsätter vara på topp och att ni också får en mysig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback