Fånge

Idag blir det ett riktigt klagoinlägg... så sluta läs om du inte orkar med mitt klagande.

Idag är beräknad födelse för Pyret, men jag har inga förhoppningar om att han ska vilja komma ut idag. Lite molvärk (typ mensvärk) då och då, men egentligen ingen skillnad alls. Inga tecken på att några värkar ska dra igång. Väntar fortfarande på det där "poffet".

Hos BM i onsdags fick jag stränga order om att vila. Verkligen inte roligt. Jag tycker att jag vilat hela tiden.... också ska jag vila MER. Får inte anstränga mig alls. Mina värden såg inte bra ut och var påväg mot en havandeskapsförgiftning. 95 i undertryck och +1 i protein. Pyrets hjärtljud har också sjunkit endel. Har legat på kring 140, men är nu nere i 129. Kan vara tecken på att det närmar sig förlossning, men det kan som sagt också vara HF. Ska på kontroll idag igen. Självklart vill jag inte att det ska vara nåt allvarligt, men samtidigt så skulle jag bara vilja att de satte igång förlossningen. Pyret är färdigutvecklad och mer därtill (att döma av storleken). Varför plåga mig med att jag ska gå och vänta och vara yr i huvudet?

Jag ser framför mig att jag kommer få gå här hemma och vänta i minst en vecka till. Att jag då inte får göra någonting... Jag kommer att bli psykiskt sjuk! Det är svårt att finna moivation om jag ska ligga och stirra in i väggen och bara vänta i en veckas tid.

Ska packa ner sakerna till BB i en väska idag. Jag är varken med i nån kyrka eller religiös, men kanske finns det ändå någon högre makt som kan se till att någonting sker? Håll era tummar vänner...


Kommentarer
Postat av: Deer

Svar Sasette: Jobbigt, hoppas du slipper HF!



Inga känningar här heller, sammandragningar/förvärkar som innan. Inget vatten, ingen slempropp (fast slemmigare flytningar, om du ursäktar).



Fint folk kommer sent Försöker ställa in mig på att han dröjer två veckor till så slipper jag bli besviken!



Lycka till!



Kram

2011-09-16 @ 09:14:33
URL: http://www.minbebis.com/blogg/deer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback