Älsk. födelsedag

Idag fyller Älsk. år. Puss och grattis hjärtat! Hade hoppats på att vi skulle fått fira den som en familj på 3, men ingen unge vill komma ut och Älsk. åkte till jobbet som vanligt imorse.

Har ont i bäckenet och en himla massa slemmiga flytningar, men det har jag haft i en evighets tid, så jag har verkligen inga förhoppningar om att den här förlossningen ska starta på naturlig väg. I det här stadiet börjar det kännas som att det aldrig kommer att komma någon bebis. Har jag hittat på allt och inbillat mig? Är den gigantiska magen bara ett resultat av för många kalorier? 

Ska försöka knata upp till centrum senare och handla nåt födelsedagsmys tills ikväll. Varken jag eller Älsk. har fokus på hans födelsedag iår, men det kanske kan vara trevligt att äta nåt gott tillsammans och försöka glömma att vi båda enbart längtar och hoppas på att få bli föräldrar.

BF + 11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback