Trötter

Önskar att dagens rubrik syftade på lillprinsen- men icke. Det är mamma som är totalt slut i rutan efter en halvgnällig natt. M. vill helst av allt varva mellan att äta och bli buren omkring i huset. Är inte nöjd med ätandet förrän han kräks upp vad som känns som en liter mjölk.... Suger musten ur mig.

Vissa dagar testas ens tålamod och uthållighet till max. Har ont i magen och ryggen och nacken har en massa knutor. Huvudet är mosigt och helst av allt vill jag sova. M. verkar som sagt inte ha några som helst planer på att sova så att jag oxå kan slumra. Stuvade ner honom i vagnen och gick en promenad i hopp om att han skulle lugna ner sig. Han sov visserligen hela turen, men vaknade med ett skrik så fort jag parkerat vagnen på altanen...suck!

Idag känns det tungt att vara spädismorsa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback