Onsdag

Idag står besök på BVC på schemat. Ska bli spännande att bege sig iväg. Se hur det går... Jag kan sätta en stor slant på att M. kommer att ha gjort ett stort kalas i blöjan precis innan vi ska vara där och att jag måste stressa med att byta den samtidigt som han börjar skrika...haha... Pessimist, mjo lite ibland.

Han var 60 g från sin ursprungliga vikt (5300) i torsdags. Vad tror ni att han väger idag?

Uppdaterar senare... Men på begäran, några bilder på älsklingen från igår och imorse. =)

 Glader =)

 "Jag ser ljuset..."



 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Naaaw så fin han är lilla grodan!

Jag gissar på 5463g! Tack för bilderna!

2011-10-19 @ 12:53:54
Postat av: Linda

Vilken liten goding

2011-10-21 @ 17:19:17
URL: http://attundvikakatter.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback