Höstpromenad

Stuvade ner en lagom gnällig bebis i vagnen och promenerade ut i hösten. Det gjorde susen för M. somnar som en stock när vagnen sätts i rullning och har nu sovit i vagnen i nästan 3 timmar. Undrar när han ska vakna? Det är vid sådana här tillfällen man kommer på vad man saknar. Jag är skittrött, men kan inte gå och lägga mig eftersom jag aldrig skulle höra eller märka när han vaknar ute på altanen. Vill inte ta in honom heller eftersom han sover så skönt i friska luften. Varför ooohhh varför har vi inte en babywatcher? (stavning?)

Men.. man kan inte ha allt. Jag får iaf lite egentid och har hunnit äta lite och läst senaste numret av Fitness magazine. Hela graviditeten har det känts tråkigt att få den i brevlådan. Har ju inte alls kunnat inspireras av träningstipsen etc. Men nu känns det roligare. På månadens nummer pryds framsidan av rubriken "Rumpchock!". Hehe.. Ja nog behöver ändan trimmas för att inte dallra en kvart efter varje steg...

 Det är bra fint med höst ändå... eller?

 Nerstuvad bebis =)

 Plastkor på bete. Varför kor i plast är frågan? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback