Går åt rätt håll

Knappt jag vågar yttra orden, men nu känns det ändå som att allt börjar gå åt rätt håll igen. Dock vet jag att det lika gärna kan komma en skruttig dag/natt igen. 2 nätter i rad har jag fått sova hyffsat ute i TV-soffan och på dagtid börjar Melwin vänja sig allt mer vid att ligga själv i sin säng och sova. Från att ha haft honom som klistrad på min mage, så känns det skönt att kunna lägga honom nån timme då och då i spjälsängen. Då får jag åtminsone en sportslig chans att kunna skölja av mig kräket som då och då sköljer över mig. =)

Imorse var det städdag här på gatan. Älsk. fick masa sig ut vid 9 för att påta i rabatterna, medan jag och M. stannade inne. Vi gick dock ut en sväng sen och hälsade på alla innan vi gick en promenad. När vi kom tillbaka hade de dukat fram fika ute på gatan och alla stod och minglade. Faktiskt riktigt trevligt. Är sådana goa människor här på gatan. De gratulerar och har allt haft koll på att vi varit borta. Har varit oroliga och undrat när vi huset stod tomt i 5 dagar...Här har man koll.Hehe! Skönt. Då vet man att det antagligen inte blir inbrott. Obehöriga kan inte smyga omkring här obemärkt. M. har t.o.m. fått present av närmsta grannen. Hon kom över med ett paket igår. En jättefin gosekanin och en snuttefilt. Tänk att det finns sådana människor 2011. Inte påträngande, men ändå familjärt på gatan.

Beställde 2 amningslinnen från LoveMilk. Helt kanon! Snabb leverans till brevlådan och jättego kvalité. Rekommenderas starkt! Smart också med "lucka" i armhålan. På så vis så syns det inte att det är ett amningslinne om man har en kofta över. Dock något små i storleken. Jag köpte M och det är precis så att det passar. Hoppas ju gå ner några kilon till framöver, så det kommer nog bli bra, men ändå värt att tänka på att ta en storlek större om man inte vill att det ska sitta tight.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback