2 nätter...

fick jag sova ruskigt bra. Bara vaken en gång på natten och en gång vid 5-snåret. Mumma! Inatt var det lite sämre igen. Pyret hade massa slem i luftvägarna och harklade sig och grät. Stackars liten... Hoppas att det rättar till sig.
De två nätterna med sömn gjorde dock susen. Har t.o.m. drömt gott folk. Det är sannerligen inte illa pinkat! =)

Gjorde misstaget och läste jobbmejlen imorse. Hade fått svar på min begäran av förklaring. En förklaring som gjorde mig sitförbannad och kränkt. Det rullar alltså vidare... Jag ger mig inte förrän jag blivit rättvist behandlad eller fått en förklaring som jag kan godkänna. Jag har kontaktat min fackombudsman. Vill de ha krig, ska de få krig. De muckar med fel brud! hehe

Ska dock försöka låta bli att vara arg under helgen. Mina föräldrar är påväg hitåt och ska stanna tills imorgon. Ska bli mys att få pussa lite på Bella. Hon är dock mer mammas hund än min i dagens läge. Skulle nog bli jätteledsen om hon tvingades flytta från värmland och komma och bo hos oss igen. Blir nog kvar där, men hon kommer alltid vara min första bebis.

Vi har funderingar på att åka en tur till outlet i BArkarby idag. Kanske kan man göra något fynd. Visserligen inte vunnit på lotto, men något nytt kanske man kan unna sig.

 




Kommentarer
Postat av: Linda

åk till gurraberg och drick en kopp kaffe med en annan värmländsmigrant

2011-10-29 @ 15:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback