Vilse i pannkakan

Läkarbesöket gick bra. Pyret är helt perfekt - visste jag ju! Mammas älskling <3!

6940g och 62cm lång... Nästa besök för vägning om 4 veckor.

Måste visa en bild från besöket på BVC. Melwin provsatt fotöljen i väntrummet. Så söt! Ingen kan väl tro att han bara är 2 månader. Ser äldre ut... speciellt när han sitter i egen stol. Tyvärr risig kvalité på bilden, som vanligt... Nästa mobil måste verkligen ha blixt. Skruttkamera på den jag har nu. 






När vi kom tillbaka till BVC för att berätta om vår förlossning för föräldragruppen, visade det sig att BM hade gett oss fel tid. Hon var själv på kurs och vi fick veta av en annan BM att det är först nästa torsdag som mötet är. Jag blir inte förvånad...Vår BM är urgullig, men hopplöst virrig. Var bara att knalla hem igen. Bokade dock tid för efterkontroll när jag ändå var på plats, så helt onödigt var det inte ändå.

Nu ska jag natta Melwin (som redan somnat i soffan och säkerligen kommer vakna på vägen in i sovrummet) och sen själv hoppa till kojs. Imorgon måste vi gå upp ganska tidigt, så att vi slipper stressa. 9:45 har vi stämt möte med en annan mamma för att gemensamt gå till första tillfället babymassage. Gott för de små liven. Alla vi mammor är nog aningen avis... skulle inte sitta helt fel med en go massage för ömma axlar och ryggar.

Natti natti! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback