Skoj

Det är himla roligt att få kommentarer på sina inlägg.. hint, hint ;-).

Jag bloggar absolut inte för att bli nästa blondinbella och sätta nån form av besöksrekord. Jag bloggar för min egen skull och för att jag vet att familjen är nyfikna på vad vi hittar på om dagarna. Trots detta så är det minst 15 personer inne på bloggen dagligen och hälsar på i smyg. Roligt! Vore kul att veta vilka ni är. Bara ett fåtal som lämnar avtryck (uppskattas)... med andra ord - lämna gärna en kommentar då och då. 

Älsk. fick sitta och vänta över en timme på sjukhuset igår- skräll? De kunde inte hitta något galet...skönt. Troligen beror synnedsättningen på stress. Inte alls underligt eftersom han är den mest stressade person jag stött på. Haha... Är stressad trots att det inte finns något att stressa över. 

Jag längtar tills jag får min TRX. Känns nästan som att vänta på julafton...hehe. Kommer förhoppningsvis med posten imorgon. Finns inget TRX-pass på något gym här i Bålsta Kajsa, men jag har mycket riktigt hittat mycket på Youtube och i kartongen ska det följa med en instruktionsbok med övningar och en träningsDVD, så problemet blir inte att hitta övningar - Problemet blir att orka... I huvudet tror jag ju att jag är lika stark som innan graviditeten, men i realiteten är jag helt otränad just nu. Det blir alltid en krock när man ska dra igång och träna igen. Hjärnan och kroppen är inte på samma nivå. Som tur är, så brukar ju dock musklerna bli starkare relativt snabbt. Gäller bara att vara lika envis med träningen som med avhållsamheten från godiset. 

Har haft en lugn morgon. Inte ens kommit ur pyjamasen ännu. Ops! =) Har ju inga måsten idag och kalendern gapar tom, så då passar jag på att ha en slapparförmiddag. Ska nog försöka lämna Melwin till Älsk. efter lunch och gå ut en stund och dona i trädgården. Behöver kratta upp löv och få in redskap i förrådet. Rätt vad det är så kommer snön, även om det just nu känns väldigt långt borta. November och höstväder - bara att inse att vi förstört planeten!

Blir en rask promenad med vagnen i eftermiddag och lite coreträning med pilatesbollen. Resten av dagen ska jag bara slappa. Det får man faktiskt unna sig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback