monday

Idag har vi absolut gjort minsta möjliga. Jag har bara såsat omkring och Melwin har för en gångs skull varit en helt vanlig spädis och nästan bara ätit, sovit och bajsat.

Badat har vi dock premiärgjort i badkaret... Melwin tyckte det var jättespännande och roligt. Sååå roligt att han slocknade direkt efteråt. Mammas lilla grodprins. <3



Han har dessutom äntligen fått sina skor som jag beställt av en gammal kursare från universitetet. Kika gärna in på hennes Facebooksida om ni har konto på facebook (Liell GarnDesign). Jag är tyvärr ingen fena på att virka eller sticka, men tror baskemej att jag ska ta och lära mig! Kan nog bli decembers utmaning...

Nåväl... Skorna var skithäftiga! Jag hade dock tagit i lite väl när jag beställde storlek, men det gör ju absolut ingenting. Han växer ju så att det knakar, så det vore snarare synd om de passade på en gång. Jag vill ju att han ska kunna använda dem ett bra tag. Lär ju dröja innan han går och innan dess blir det nog inga riktiga skor köpta.

Lägg märke till att det inte är Converse utan ett par Melwins!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback