Julshopping

Eftersom det plötsligt slog mig att det redan är advent till helgen, först nu.. GAH!... så har jag idag shoppat loss lite nya dekorationer till huset. Har beställt från Jotex där det var 40% på en vara och 20% på resten av köpet. Sparade 1200kr och får massa bra saker för 900kr ink frakt.

Gardiner, kuddfodral, ljuslykta att ha utanför dörren, adventsstjärnor, kakburkar och en ren (se nedan). Alla grannar har satt upp utebelysning i form av ljusnät över buskar eller istappslampor kring taknocken... så då slår jag till med en ren på framsidan huset. Tror att det kommer bli skitfräckt!

Det enda som är tråkigt är ju att sakerna inte kommer förrän nästa vecka.... Men, den som väntar på nåt gott! Jag får la vara sist i kvarteret att adventsstöka. Kanske hinner det till och med bli vinter tills dess så att renen slipper stå i höstlandskap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback