I'm in looove...

Det är ett slags hatkärlek som jag direkt fått för min nya TRX... Men mest kärlek. <3 

Har precis kört ett träningspass och även om jag inte kan göra riktigt alla de övningar som jag skulle vilja pga att magen inte riktigt är helt hundra ännu, så bränner det rejält i musklerna. Oj, vad jag har längtat efter den känslan! Nu blir det till att försöka köra ett kort pass varje dag. 7 cm har jag som mål att loosa kring midjan fram till jul. Får väl se hur det går.

Melwin sover tyvärr inte så långa stunder på dagtid längre. Har varit inne i en period då han är väldigt gnällig och börjar gallskrika så fort jag lägger ifrån mig honom. Men idag lyckades jag få honom att sova i sin egen säng, så då passade jag på att fästa min TRX i ytterdörren och snabbt som ögat köra igenom hela kroppen (Inte så mkt mage dock.. får öka efter hand känner jag). 



Jag kan verkligen rekommendera TRX för er som liksom mig inte har möjlighet att ta er till gymmet eller som inte har plats att ha ett hemmagym. Hmmm.. Nu blev det visst smygreklam här på bloggen, men det bjuder jag på. Haha!

Den uppmärksamme har sett att jag inte uppdaterade igår. Hade verkligen ingen som helst ork eller lust, så jag lät helt enkelt bli att tråka ut er. Orken räcker inte till alla dagar. Melwin tar som sagt all min energi just nu genom att vara mammig värre. Om han kunde krypa tillbaka in i magen så skulle han inte tveka en sekund. Förutsatt att han fick mjölk dvs. Han vill äta heeela tiden känns d som. Ibland undrar jag varför jag fick största och törstigaste bebisen i länet?

Tur att jag har en babybjörn så att jag åtminstone kan avlasta armarna. Blir tungt att gå och bära på 6kg hela dagarna.



Sist men inte minst måste jag ju visa Tigerpyjamasen (som jag tycker ser mer ut som en fångdräkt..haha)

 Skön blick...haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback