Hot mama

Hemma efter lång och intensiv dag i sthlm. Är helt slut! Imorgon blir det inte många knop gjorda för mig och Pyret.

Klockan ringde i ottan. Hann precis göra mig själv iordning när Melwin vaknade. Skönt ändå att hinna duscha och klä sig innan han vaknar. Åkte in till Sthlm med 9-tåget och tyckte att jag hade tagit i med ,arginal för att jag skulle hinna till salongen i god tid. Naturligtvis irrade jag på villovägar i storstaden (typiskt mig). Kom precis fram i sista stund, men hann amma Melwin och byta blöja innan det var dags att sätta sig i frisörstolen.

Melwin... ja han höll sig vaken hela dagen... *suck* Unge! Men han är ändå snäll, så det var inte så mkt skrik, utan nöjde sig så länge han fick vara i min famn. Amma under frisörkappan funkar det oxkså kan jag meddela... =)

Frisyren då... Ja håret fick fortsätta vara mestadels blont, men hon färgade 2 sektioner i håret i 2 olika nyanser av lila och klippte en pagefrisyr med kort i nacken. Jag tycker att det blev jättecoolt. Man skulle ju aldrig gå in till frisören och be om den allra skrikigaste lila på färgkartan, men när man ser det i håret så måste jag säga att det är snyggt och sådär lagom kaxigt. Eller vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: Cissi

Jättefint!

Passade dig, vad snygg du var o vilken fint klippt page!

2011-11-20 @ 20:50:41
Postat av: Brorsan

jäklar vilken snygg syster jag har kram brorsan

2011-11-20 @ 21:19:38
Postat av: Kajsa

Coolt! Riktigt snyggt i nacken och färgen passar på en tuffing som dig, modigt!

Vad tyckte Melin?! Jag gjorde blonda slingor när Essie var bebis och då kände hon inte igen! Så roligt att se...hmm rösten stämmer men det liknar inte mammma!

2011-11-21 @ 07:57:42
Postat av: kathy

Det är fint,och Andreas kommer inte att ha några problem med att hitta dig men mycke häftigt vad säger mamma?????

2011-11-21 @ 14:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback