Dag 7 – En bild på någon/något som har stor inverkan på dig

Ja... här kan man ju välja en hel hög med saker eller människor. Man blir ju ständigt påverkad av saker och ting omkring en. Därför skulle det behövas många bilder. Hela min släkt och mina vänner, kollegor, kändisar, djur... ja det krävs en hel del för att forma en människa.  

Jag måste nog ändå medge att det finns en person som har stor inverkan på mig, vare sig jag vill det eller inte. Hade nog inte erkänt det för några år sedan... och det känns fortfarande jobbigt när jag kommer på mig själv att jag gör som den här personen.

Älsk. brukar inte vara sen att påpeka när jag beter mig som henne...haha.

Personen som jag pratar om är självklart mamma <3.

 
5 dagar efter förlossning. Hänt en del med kroppen sen dess... Kul att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback