Dag 3 - Det kanske du inte visste om mig

Hmm… Den här titeln är svår. Har ruskigt svårt att komma på något som ni inte skulle veta. Jag är i grund och botten en väldigt öppen och social människa. De flesta vet nog det som är värt att veta om mig.

Nu har jag grubblat och funderat hela dagen. Jag kan konstigt nog inte komma på en enda sak som är värd att skriva här som jag inte redan berättat om. Får se mig besegrad.

Nya tag imorgon med utmaningen...


Uppdatering! - En sak har jag nu kommit på, som jag inte direkt går och skryter om. Ända sedan filmen Fucking Åmål kom ut, så har jag undvikit att gå på A-brunnar...haha. Det blev, efter filmen, en grej bland kompisarna att inte gå på dem. Det där blev nog så inpräntat att jag än idag undviker att kliva på dem. Knasigt!

Det visste du nog inte om mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback