Dag 11 - Någonting från önskelistan

Vid den här tiden på året brukar familjen börja fråga vad man önskar sig i julklapp. Jag älskar julen, men tycker att jag är så gammal att jag inte behöver några klappar. Det räcker med god mat och trevligt sällskap. Brukar därför inte säga något specifikt som jag önskar mig.

 

Får dock alltid fina klappar från mina föräldrar och svärföräldrar. I år har vi redan fått julklapp av mina föräldrar. Fick ett köksbord som vi gått och suktat efter en tid. Älskar er… det vet ni! <3

 

I år har jag dock någonting på min önskelista, som jag ska köpa till mig själv i julklapp efter julafton… Hoppas på mellandagsrea =)

 

Jag vill ha en Electrolux EKF7000. Verkar brygga bra och har smarta funktioner…

 

Väldesignad och intelligent kaffebryggare i rostfritt stål - Bäst i Test!

EKF7000 blev utnämnd till ”Bäst i test och mest prisvärd” av Testfakta i november 2009. Den fick högsta betyg i bryggning och varmhållning!

Kaffebryggaren brygger alltid snabbt och med rätt temperatur, vilket ger det absolut godaste kaffet. Den har dessutom en praktisk timerfunktion, så att du kan ställa in vilken tid du vill att ditt kaffe ska bryggas på morgonen. Vakna till doften av nybryggt kaffe varje dag!

Bryggaren har även aromafunktion som ser till att kaffet blir välsmakande även fast du bara brygger få koppar.

En antidroppventil tillåter dig att ta bort kannan under bryggning, utan att kaffet rinner ner på plattan. Plattan med non-stick-beläggning gör att kaffebryggaren är lätt att hålla ren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback