11-11-11

Jag går och väntar på posten. Hoppas ju på att få paket =). I övrigt så har det varit en riktig skitmorgon. Melwin har haft knas med magen och jag har fått gått och burit honom i Babybjörnen för att han inte ska gråta. Efter ett tag släppte det med ett brak och nu hoppas jag att det ordnat upp sig efter att det kom ut. Har lagt honom i hans säng. Han vaknade naturligtvis när jag tog honom ur bärselen och la honom i sängen, men han har inte börjat gråta ännu. Ligger bara och kikar på mobilen... hoppas att han somnar om. Skönt att få åtminstone en liiten stund för sig själv under dagen.

Älsk. är iväg och handlar. Blir helstekt kyckling till middag idag. Riktigt gott! Fredagsmys i övrigt får bli frukt. Inget gotta här inte! hehe...

Ha en go fredag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback