Valross

Så innerligt trött på jobbet just nu. Kan ingen förstå att jag har annat att tänka på? MEN nu är det slutklämmen kvar. Blir till att jobba över idag igen (Satt till 17:40 igår) för att hinna med mitt mål - Ha allt inlämnat rättat innan helgen. Lite piggare rent kroppsligt är jag dock. Kanske kan det ha hjälpt med Blutsaften... Erkänner det motvilligt eftersom jag helst skulle vilja slippa kräksreflexerna jag får varje gång jag ska dricka smörjan. Blä!

Budgivningen på huset är i full gång och tog en paus igår vid halv 5 för att åter tas upp idag. Vi är 3 stycken som slåss om det. Ber till högre makter (trots att jag är agnostiker) att de andra ska försvinna spårlöst. Priset är nu uppe i 2100 000 kr. Galet mycket pengar, men det är vad ett hus kostar i de här trakterna om man inte vill ha ett ruckel med spindelväv i taket (vi var och tittade på ett sådant förra helgen).

Vecka 24 nu... Tiden bara springer iväg. Snart är det dags att börja fundera och "oroa" sig för förlossningen känns det som. När vi plussade så tyckte jag att jag hade eoner av tid på mig för att fixa allt som måste ordnas innan pyret kommer. Men som jag alltid försöker säga... Det ordnar sig till slut! På ett eller annat sätt.

 V.24




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback