Morning sunshine

Det är sååå skönt att vakna och veta att det kommer att vara en solig och varm dag. Ja, kanske låter jag knää - Kanske är jag knäpp. Men idag har jag vaknat på rätt sida! Hoppas verkligen att dagen fortsätter så. Att ingen förstör den..

Har planerat in en lunch ute i solen vid vattnet idag. Har satt på mig shorts och linne. Shortsen som INTE är mammabyxor. Inte dåligt att jag får på mig dem. Det betyder att rumpen inte vuxit allt för mycket ännu. Knäppa igen dem kan jag ju glömma dock. Får ha en gummisnodd och ett långt linne över. Men vad gör väl det om hundra år?

Ska cykla upp till tåget nu... dags för mina 2.or att hålla sina anföranden i det muntliga nationella idag. Hoppas på mycket spännande infallsvinklar.

Hoppas att du vaknat på samma sida och att din dag blir toppen! Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback