intensiv helg.

Har knappt hunnit andas under helgen känns det som. Har varit ett fullspäckat schema. I vanliga fall hade det nog nte alls känts såhär, men nu är minsta lilla jobbigare än ett träningspass. Inte konditionsmässigt egentligen. Fortfarande ganska mobil, men rent mentalt och kroppsligt blir jag helt slut. Somnar.

Funderar på om det är början på järnbrist eller nåt sådant. Kanske ska prova Blutsaft. "Problemet" är bara att jag vet att det smakar kräks. Usch! Men måste man, så måste man!

Som sagt en fullspäckad helg har det varit. Lördag stod dop på schemat. Lyckades till slut få med mig paketet. Oj, glömt att berätta historien kring paketet. Lyckades med konststycket att glömma paketet på tåget när jag åkte hem i tisdags kväll. *suck* Typiskt! Fick som tur var tillbaka paketet genom att lösa ut det för 80 kr på hittegods.

Dop är inte alls min grej. Jag är ju själv inte med i kyrkan och är av åsikten att man själv ska få välja om man vill vara en del av den svenska kyrkan, eller någon annan kyrka. Får kalla kårar när barn döps och prästen står och talar om att barnet nu är upptaget i församlingen och en del av den svenska kyrkan. Nej, för vår lilla plutt blir det inget dop. H*n får välja helt själv om h*n vill gå med i någon religiös församling.

Igår var om än ännu mer hektisk. Tvätta, veckohandla och springa på visningar stod på schemat. Hann med 2 visningar och fastnade för ett av husen. Den här gången vågar jag dock inte ens hoppas att vi ska lyckas vinna budgivningen. Det va massor av folk på visningen. Kan säkert stiga alldeles för mycket i pris. Skadar ju dock inte att ni håller en tumme ;-).

Tidigare i veckan köpte jag en barnvagn också. Blir ett rörigt inlägg det här. Kanske är bättre att jag skriver oftare..haha...Jo, hittade en Emmaljungavagn på Blocket som fanns i närheten av mina föräldrar. Under halva nypriset och välvårdad in till tusen. Vem sa att man inte kan bli glad av att shoppa? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback