Budgivning

Trodde aldrig att vi skulle fastna för något nytt ställe, men nu har vi gjort det. Ett renoverat radhus med närhet till pendeltåget, centrum, förskolor och älsklings jobb. Är bara 2 sovrum, så om vi får besök så blir det lite trångt. Men... finns det hjärterum så finns det stjärterum! =)

Det enda som vi spontant kände att man måste fixa var tvättstugan och framöver även altanen på baksidan. Jag hade även invändningar mot fondtapeten i vardagsrummet som jag tyckte var anskrämlig, men älsk. tyckte att den va fräck. Får väl se om vi får huset vad som sker med den väggen. Jag brukar vara bra på övertalning...mohaha...



Sjukt sugen på sill och färskpotatis, så nu står potatisen och puttrar på spisen. Får skylla på graviditeten...hehe. Men någon så kallad craving har jag inte sett röken av ännu. Börjar fundera på om det är en myt eller helt enkelt inte drabbar mig. Jag är sugen på olika saker varje dag... men det är jag ju i vanliga fall också. Man hör massa skrönor om folk som får dille på än det ena än det andra under graviditeten. Kanske får jag nån sådan dille senare, men än så länge är jag precis som vanligt en godisråtta och sugen på olika saker till middag varje dag.

Vecka 23 nu... shit vad tiden går fort! Snart dags för återbesök hos BM. Blodprov på schemat och jag SKA fixa det. Tänk att jag i nuläget är mer orolig för ett stick i fingret än för själva förlossningen, men det lär säkert ändra sig... Har man fobi så har man. Inget jag kan hjälpa dessvärre. Hoppas dock att det ska bli bättre under tiden... Ju fler gånger jag tvingas ställas inför min rädsla, desto enklare borde det bli.

Nu är maten klar... Håll en tumme för att vi vinner budgivningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback